Klaasje Mulder ; twee werken. West en Groen

 

Klaasje Mulder : Indian Summer
foto: John Drop

Indian Summer
Bij het thema reizen een impressie van de nazomer ( herfstvakantie ?)

Het groen van mijn hoek (west) is verkleurd tot prachtige herfstkleuren.

Gewerkt met restjes borduurzijde en ervoor staan enkele kale bomen
 gemaakt van pijpenrager omwikkeld met garen.

In een omgekeerd schilders paneeltje geplaatst , 
bijpassend stofje er omheen en de buitenrand is gebreid. 

 





De groene lap is een reis door mijn leven met textiel.

Deze is niet af maar ik hoop mijn reis ook nog lang niet.

Na de technieken ben ik wat vrijer gaan werken en wil ik proberen dat tot een geheel te brengen

De laatste jaren probeer ik steeds meer met restjes/afval te werken .

Ook in dit werk heb ik stofjes verwerkt vanuit verschillende werelddelen welke ik van verschillende dames heb gekregen.


Reacties